sábado, 22 de febrero de 2014

25 persoas deron comezo hoxe á súa formación como monitor de tempo libre

As clases, que arrincaron hoxe no colexio A Magdalena, desenvolveranse ata xuño e contan coa organización da concellería de Servizos Sociais e a Escola de Tempo Libre Néboa As Pontes, 22 de Febreiro de 2014.- O concelleiro de Servizos Sociais, José Alén, inaugurou hoxe o novo curso de monitor de tempo libre que, ao abeiro do seu departamento, se ven de iniciar nas dependencias do colexio A Magdalena. O curso, homologado oficialmente pola Dirección Xeral de Xuventude da Xunta de Galicia, conta cun total de 25 alumnos e alumnas que, durante os vindeiros catro meses, aprenderán as nocións básicas e fundamentais para poder obter unha importante titulación esixida, a día de hoxe, á hora de traballar no campo do ocio e do tempo libre infantil, tal e como apuntou o edil de Servizos Sociais. José Alén, que compartiu uns minutos cos alumnos e alumnas deste curso, agradeceu a gran participación rexistrada neste segundo obradoiro de monitor de tempo libre que organiza o seu departamento e a oportunidade laboral que este curso significa. Asemade, o concelleiro anunciou o desexo de desenvolver nun futuro un curso de tempo libre pero para traballar con persoas con discapacidade. Tal foi a gran acollida e interese por tomar parte neste curso que se cubriron a totalidade das prazas ofertadas, non só con veciños de As Pontes, senón tamén con participantes doutros concellos da contorna, coma Cabanas ou Fene, o que demostra o éxito desta convocatoria e a relevancia dun curso que permite acadar unha importante titulación con gran saída laboral. Asemade, outro dos puntos a favor deste curso foi o seu asequible prezo. Os monitores da Escola de Tempo Libre Néboa serán os encargados de impartir esta actividade que terá lugar tódalas fins de semana ata o 14 de xuño, en horario de 9.30 a 14.30 e de 16.30 a 20.30 horas. E é que, dende hoxe, os participantes neste curso deberán afrontar 200 horas de contido teórico e 150 horas prácticas a desenvolver en colonias ou campamentos de verán. Aspectos coma a psicoloxía a empregar á hora de tratar aos campistas, metodoloxías de xogo e aprendizaxe, temas coma o medio ambiente, a socioloxía ou a formación en materias coma os xogos tradicionais e deportes, a participación, a educación en saúde e igualdade ou as actividades manuais integran o programa que, nos vindeiros catro meses, se inculcará nos asistentes a este curso e que xa na súa primeira fin de semana tiveron que facer fronte a un primeiro exercizo: o de perder a vergoña, algo complicado para moitos. Nembargantes, ésta non será a única proba difícil que deberán afrontar os futuros monitores xa que por diante quedan varios meses de aprendizaxe que deberán aproveitar ao máximo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario