viernes, 17 de enero de 2014

A Concellería de Turismo presenta ante o tecido asociativo local as accións realizadas no último semestre a nivel de promoción turística

• A edil Ana Pena deu a coñecer tamén as ferramentas a nivel de comunicación coas que conta o seu departamento en prol da promoción de As Pontes como destino turístico A Concellería de Emprego, Turismo e Novos Proxectos do Concello de As Pontes, convocou onte ó sector hostaleiro e ao tecido asociativo pontés para presentar os resultados da “Estratexia de Información e Comunicación: Destino, As Pontes” posta en marcha en Xullo de 2013. Así como as acción previstas para o 2014, nas que xa se está a traballar. Os dous xóvenes ponteses integrantes de Deloga, deron conta das aproximadamente 200 publicacións feitas nas ferramentas de comunicación online municipales que xestionan, e das preto de 120.000 persoas que has visionaron. A Concelleira de Emprego e Turismo, Ana Pena, manifestou o seu convencimento, de que As Pontes está a demostrar que ten moito que ofrecer como destino a visitar, “non sólo polos reclamos naturais cós que conta o noso municipio, o mais extenso da provincia, senon pola inmensa oferta cultural, deportiva e de ocio que se oferta o longo de todo o ano”. O municipio pontés conta con un extenso tecido asociativo que durante o 2013 puxo en marcha distintos eventos que achegaron As Pontes milleiros de visitantes. Finalmente, a concelleira Ana Pena apuntou que “Dende a área municipal de Turismo, o principal obxetivo destas xornadas, e fomentar a colaboura e a cooperación dos dintintos axentes , para que o esforzo das entidades asociativas locais, repercuta na dinamización dos sectores directamente afectados como a hostalaría e o comercio local”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario